onsdag den 11. maj 2011

Paavirker

>> Jeg finder det ret skræmmende, hvor meget af en formidabel og uudsletteligt maerke, har samlinger såsom Jil Sander S / S 11 og Prada S / S 11 venstre på mig personligt. Sikker på der er altid en lille diskret markerer forskellige samlinger, som krybe ind i min garderobe hver sæson, men jeg husker ikke en sæson i de seneste år, hvor jeg har vækket næsten hver eneste dag tænker en simpel hvid t-shirt slidt med en omfangsrig nederdel og flatform sko er ufejlbarlig kombination. Når jeg siger 'hver dag', jeg virkelig mener den sidste uge eller deromkring i London, når sollyset er blevet oversvømmelse i min drivhus lejlighed og virkelig fremdriver det bedste af, hvad S / S 11 har at byde på - ja, vi er på sporet med sæsoner nu - der er ingen måde, jeg lader A / W 11-12 gøre sin spor i min garderobe, når vi ikke har ordentligt behandlet med S / S 11 endnu. Denne Jil Sander / Prada indflydelsessfære nydeligt sammenfaldende med et par ting ...

* Sunspel hvide t-shirt fra dets første dametøj kollektion har givet, hvad jeg synes er en smuk perfekt hvid tee i sin fabrikation, form og fit. Steve har en smule af en afhængighed af Sunspel t-shirts, som jeg køber til ham hver dag og igen, så jeg ser frem til at pleje en lignende afhængighed af disse korte tees det betyder at jeg kan sige farvel til den udsvævende rod, der er amerikansk Apparel ...

* Efter en lidt af en vent, har en UPS mand været hamrer på min dør, mens jeg har været på rejse, forsøgt at levere disse Prada brogue / espadrille / slyngplante sko til mig, som jeg bestilte tilbage i februar, da jeg var i Milano. Siden da, har du sikkert alle hørt at vente listen historier og derefter den efterfølgende latterliggørelse af dem, der tror de er det mest latterlige ting, der skal vente på. Jeg holder mit hoved højt og forsvare mit valg. Så snart disse sko gik ud på startbanen, jeg allerede havde Tweets / FB / bogstaver / emails / duer transportøren beskeder opfordrede mig til at få dem, fordi de havde »Susie" skrevet alle over dem. Jeg vil bære dem hver sæson, hvor navet hub dør ned. Jeg vil inddele dem op med resten af ​​mit bordel slyngplante / hævet platform sko og se på dem og tænke \ "Yay for flatforms give højde og komfort ... \". Dang ... der er endda en Grazia stykke derude med mig talsmand dem (selvom jeg nu er Higen efter denne formodede 'catwalk højde platform "option, som Grazia er rapportering - i Milano, har de ikke fortælle mig sådan en ting eksisterede ... hmmm. .. behov for yderligere undersøgelser ...). Kort sagt er disse mine og jeg har ingen skrupler med at være en anden af ​​disse dumme Prada sheepettes ...

* Min genoplive den WTF nederdel, som jeg nu ville ønske, jeg havde ikke hugget helt så dramatisk for tre år siden. Jeg er nu på jagt efter lignende "quiltet værtinde nederdele«, som i øvrigt er det nøjagtige søgeord jeg bruger på eBay. Min lokale vintage butik 162 Holloway Road har også et pænt udvalg af dem også, hvis du er her i byen ...


(Bæres med Furla slik pose, forundring orange krave ... om forundring, orange læder halsbånd her, der var på Pixie Marked og er nu udsolgt, er der nogen vide, om forundring eksisterer som en etiket? Jeg vil sonden det Pixie Market piger men det er umuligt at finde ud af, om de sælges andre steder ...)

Ingen kommentarer: